قیف فروش بازاریابی محتوایی و مراحل 3 گانه آن
قیف فروش در بازاریابی محتوایی یکی از تکنیکهایی پر اهمیتی است که امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به این نوع بازاریابی روی آوردهاند.
قیف فروش در بازاریابی محتوایی یکی از تکنیکهایی پر اهمیتی است که امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به این نوع بازاریابی روی آوردهاند.
این روزها بازاریابی جزئی جدا نشدنی از فروش و ارائه محصول است. از گذشته تا کنون بازاریابی و تبلیغات نقش بسیار مهمی در بازار داشته
شاید وقتی از بازاریابی سنتی سخن بگوییم، خیلیها فکر کنند این روش دیگر منسوخ شده است؛ اما اینگونه نیست، در واقع سنتی بودن بازاریابی به
بازاریابی را میتوان به دو بخش تقسیم کرد؛ بازاریابی درونگرا و برونگرا حال اینکه این دو چه تفاوتی با هم دارند بحثی است که در
قیف فروش و قیف بازاریابی دو اصطلاح پرکاربرد در دنیای بازاریابی نوین است. امروزه برای بازاریابی و فروش یک کسب و کار از روشهایی استفاده
موبایل مارکتینگ شامل فرآیندهای بازاریابی به وسیله ابزاری به نام گوشیهای موبایل است. تبلیغاتی که در تلفنهای هوشمند موبایل، تبلتها یا سایر دستگاههای تلفن همراه
یکی از مسائل مهم در دنیای امروز تبلیغات در بازاریابی است. در واقع این دو واژه، ارتباط تنگاتنگی با هم داشته و بر یکدیگر تأثیر
گاهی کسبوکارهایی که قصد توسعه فعالیت خود در کشورهای مختلف را دارند، این سوال را از کارشناسان حوزه حسابداری میپرسند که آیا خدمات حسابداری در
یکی از روشهایی که امروز در بازاریابی جایگاه خاصی پیدا کرده بازاریابی پیامکی یا همان sms است. سؤال اصلی که اغلب کاربران با آن مواجه
اصطلاح آمیخته بازاریابی یا marketing mix که به اختصار به آن 4p میگویند یک مدل پایه برای انواع شغلها است که حول محور 4p یعنی