لیست مشاوران: مشاوره عمومی

شهرام موبد

شهرام موبد

بازاریابی و تبلیغات، رشد و توسعه کسب و کار دیجیتال

نمره از 5

فارغ التحصیل MBA کسب و کار دیجیتال از دانشگاه تهران متخصص بازاریابی و تبلیغات، مشاور، پژوهشگر و منتور رشد و توسعه کسب و کار دیجیتال قبل از شروع هر گونه اقدام برای ورود به فضای مجازی ،هر کسب وکار کوچک، متوسط و بزرگ نیازمند داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال هدفمند و قدرتمند است. فضای مجازی مملو از اطلاعات و تبلیغات متفاوت است که در هر ثانیه میلیون ها داده از طریق میلیون ها انسان بارگذاری می شود و از سوی دیگر میلیون ها مخاطب در حال ارزیابی و انتخاب هستند. بنابر این با نداشتن یک نقشه راه از پیش تعیین شده ورود به عرصه دیجیتال کاری بیهوده است. و تنها انرژی، هزینه و زمان را از دست خواهید داد. در نهایت ، نتیجه شکست، سرخوردگی و پشیمانی از انجام کار است. اما راه حل دیگری برای موفقیت حضور در دنیای مجازی وجود دارد. هدفمند وارد شوید و با هزینه ای اندک آینده کسب وکار دیجیتال خود را با مشاوره از متخصصینی که در این زمینه تجربه و دانش کافی دارند، بسازید. با ۱۵ سال تجربه در صنعت بازاریابی و تبلیغات، می توانم به شما کمک کنم تا تجارت خود را از روش سنتی به رویکرد دیجیتال با صرفه جویی در هزینه و زمان هدایت کنید. خدمات مشاوره من شامل طراحی و پیاده سازی استراتژی بازاریابی ، طراحی و پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی بر اساس استراتژی بازاریابی ، تولید محتوای ویدئویی برای شبکه های اجتماعی، نوشتن متن های تبلیغاتی در جملاتی کوتاه و تاثیر گذار (کپی رایتر) ، مشاوره در انتخاب رسانه تبلیغاتی، تدوین استراتژی تبلیغاتی بر اساس زمان، بودجه و نوع محصول یا سرویس ، تدوین استراتژی همسان سازی تبلیغات با استراتژی بازاریابی ، تدوین استراتژی تبلیغات مجازی (سئو، گوگل ادز، خبر سازی) ، تهیه کننده و کارگردان فیلم های تبلیغاتی صنعتی برای معرفی ، تهیه کننده و کارگردان تیزرهای تبلیغاتی TV Commercial، مشاور پرسونال برندینگ ، مشاور در ساخت فیلم های تبلیغاتی با حداقل بودجه و زمان می باشد

رضا پهلوان

رضا پهلوان

منابع انسانی

نمره از 5

مدیریت منابع انسانی، موضوعی است که هر فردی که وارد حوزه شرکت‌داری شده، به اهمیت و ضرورت آن پی برده است. شرکت‌هایی که تعداد سرمایه‌های انسانی‌شان زیاد است، با استقرار یک واحد منابع انسانی متشکل از افراد با تخصص‌های مختلف، به این نیازشان پاسخ می‌دهند. اما برای شرکت‌های کوچک و متوسط، استقرار واحد منابع انسانی صرفه مالی و فرآیندی ندارد و به همین دلیل، به دست آوردن اطلاعات مربوط به این موضوع برای مدیرعامل این شرکت‌ها ضرورتی انکارناپذیر است. من کارشناسی و کارشناسی ارشد را مدیریت بازرگانی و بازاریابی خوانده‌ام و دکتری مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی دارم. اگر در مدیریت شرکت خود در برهه‌ای هستید که سیستم جبران خدمات درگیری ذهنی زیادی از شما گرفته و یا به یک فرآیند استخدام دقیق و بهینه فکر می‌کنید، احتمالا بتوانم راهنمایی‌های خوبی به شما ارائه کنم. مهم‌ترین متغیر در این موضوعات یک فرآیند کارا و اثربخش است که من تجربه استقرار موفق این فرآیندها را دارم.

محمد صفرپور سیبنی

محمد صفرپور سیبنی

ارشد مدیریت منابع انسانی

نمره از 5

مهندس برق قدرت و دکتری استراتژی دارای مدارک کارشناس برق قدرت، MBA مدیریت منابع انسانی DBA Strategy و Post DBA (future) 40 سال سابقه کار اجرایی، مدیریتی و آموزشی و کارگاهی در: ـ صنایع ماشین سازی و تولید قطعات و مجموعه خودرو ـ صنایع برق و الکترونیک، الکتروموتور، ژنراتور، ترانسفورماتور، تابلو برق و پکیج های الکترونیک ـ صنایع نساجی و تدوین استراتژی برای توسعه آن جهت تبدیل صنعت از زیان دهی به سوددهی ـ مشاوره به سازمان های خصوصی و دولتی چالش‌ها، مشکلات، شکست‌ها و موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده‌ام. نتیجه همه آن‌ها باور دستیابی به اهداف مطلوب بوده است. این را باور کرده‌ام که هرچه بخواهیم می‌شود. لازمه‌اش اراده، همت و پشتکار است. اکنون با داشتن مهارت‌های فنی در طراحی، ساخت و اتوماسیون، مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک و آینده‌نگری در سه مورد به عنوان مشاور در خدمت شما هستم. 1- مدیریت فنی و اجرای سیستم: سازمان، کسب و کار و زنجیره تولید پویش می‌کنیم (اسکن) گلوگاه‌ها، اتلاف‌ها را شناسایی کرده و با راهبردهای مناسب آن‌ها را حذف یا اصلاح می‌کنیم و در نتیجه به بهره‌وری مطلوب می‌رسیم. 2- مدیریت منابع انسانی: متناسب با اندازه و بزرگی سازمان ساختار مناسب داشتن، جذب و تربیت منابع انسانی با ارزیابی مدل‌های ذهنی و جایگزینی درست برنامه‌های آموزشی و ارزیابی مداوم، همواره سازمانی کارآمد، چابک و خلاق خواهیم داشت. 3- مدیریت استراتژیک: پویش (اسکن) محیط داخلی و خارجی سازمان، تحلیل و دسته‌بندی آن و شناخت و درک وضعیت موجود سازمان، تعریف چشم انداز مطلوب، تدوین استراتژی (نقشه راه) با راهبردهای لازم، سیستم نظارت زمانبندی شده و اصلاح و تکمیل راهبردها در اجرا، موجب توسعه سازمان از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب خواهد شد و در نتیجه به توسعه پایدار خواهد رسید.

علی ملتی

علی ملتی

ایجاد و رشد و توسعه استارتاپ ها، سرمایه گذاری

نمره از 5

دکترای اقتصاد و متخصص در سرمایه گذاری و اقتصاد کلان، 20 سال سابقه تدریس در دانشگاه، دارای مدرک MBA از دانشگاه تهران و متخصص در رشد و توسعه استارتاپ های دیجیتالی؛ دارای مهارت در تحلیل و انتخاب سرمایه گذاری ها، تحلیل اقتصاد کلان و صنعت، کمک به طراحی مدل کسب و کار و طراحی ارزش پیشنهادی. یافتن راهکارهای مدیریتی برای حل چالشهای رشد و توسعه کسب و کارها و استارتاپ ها تا آمادگی آنها برای ارائه پیچ دک و جذب سرمایه. کمک و همفکری در توسعه کسب و کارهای سنتی و یافتن راهکارهای ممکن در ورود به دنیای دیجیتال.

یونس  بنیادبیگی

یونس بنیادبیگی

روابط کاری و مسائل مرتبط با اداره کار و بیمه

نمره از 5

مشاور امور اداری و انبارداری کارشناس منابع انسانی با بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه منابع انسانی در شرکت های خصوصی و دولتی؛ مسلط به امور جذب و استخدام، امور رفاهی پرسنل، محاسبه کارکرد و حقوق پرسنل و تنظیم قراردادهای کار و امور بیمه. توانمند در طراحی و تهیه سریع انواع فرم ها و نامه های اداری، قدرتمند در تنظیم استراتژی نظام منابع انسانی و پیاده سازی روش های مناسب آموزش پرسنل و پایش دایمی کارکنان از طریق طراحی آزمون های متنوع. مهارتها : اصول و فنون مذاکره، متقاعد سازی، انتخاب روش مناسب آموزش نیروهای انسانی، حل مساله و تصمیم گیری، سخن ورزی، تجزیه و تحلیل سیستم نظارت و بازرسی دوره ها، آشنایی و تسلط کامل بر قوانین کار و تامین اجتماعی ، تسلط کامل بر سیستم اتوماسیون اداری و نامه نگاری و کار با نرم افزارهای آفیس (وورد و اکسل) و چارتهای سازمانی.

مهدی سیاح نیا

مهدی سیاح نیا

مشاور فروش و بازاریابی

نمره از 5

من مهدی سیاح نیا هستم. تخصص اصلی من ایجاد ساختار بازاریابی و فروش در شرکت‌هاست. تکنیک‌های کوچک مثل اینکه چطور ایمیل مارکتینگ را انجام بدید یا در متن صفحه محصول دکمه را کجا قرار بدهید را خودتان می‌توانید یاد بگیرید. مراحل و ساختار تیم بازاریابی و فروش خودتان را به من بگویید تا یکبار از اول آن را به کارا ترین فرم باز طراحی کنیم. راستی برای آسودگی خیال شما خدمات من تضمین شده است و اگر نتوانستم فروش شما را افزایش دهم مبلغ پرداختی شما را برمی گردانم.

ایمان رستگار مقدم

ایمان رستگار مقدم

مشاور استارت آپ، سرمایه گذاری و حاکمیت شرکتی

نمره از 5

ایمان رستگار مقدم هستم، متخصص در مدیریت دانش، مسئولیت اجتماعی و ممیزی طرح های کسب و کار. از سال 1385 در فضای اجرایی کسب و کارهای بخش خصوصی و نهادهای دولتی مشغول به کار بوده ام که لیست آنها خارج از حوصله این شرح می باشد اما مدیریت اجرایی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، مدیر عاملی شرکت پیشگام علم و فناوری سرآمد، موسس و مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی ایرواین جزو کوچکی از آنها است. مهارت های شخصی اینجانب در زمینه منتوری و کوچینگ، مشاوره منابع انسانی و ساختار سازمانی، مدیریت دانش و مستندسازی، روابط عمومی، مدیریت پروژه، بازاریابی و نگارش طرح های کسب و کار می باشد. از میان این مهارت ها ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه دانش بنیان کردن شرکت ها و مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی مورد توجه و تمرکز ویژه اینجانب است.

کیوان آقایانی

کیوان آقایانی

مشاور مالیاتی و مالی

نمره از 5

من کیوان آقایانی دارای مدرک دکترای حسابداری از دانشگاه کرلا هندوستان و عضو انجمن حسابداران ایران و هندوستان هستم. توانایی های من شامل موارد زیر می باشد: مسلط بر استانداردهای حسابداری و حسابرسی، مسلط بر قوانین کار و امور اجتماعی، مسلط بر قوانین مالیات مستقیم، مسلط بر پرکردن و نوشتم اظهار نامه مالیاتی، آشنایی بر قوانین تامین اجتماعی و بیمه، آشنایی بر قوانین و تجارت داخلی و بین المللی، اشراف بر قوانین ایران و منطقه، اشراف بر مسائل مالی اداری ایران، اشراف بر قوانین تجارت، کمک به تامین مالی، تعیین خط مشی تامین مالی و راهای کسب درآمد، تقویت سیستم کنترلهای داخلی مالی.

محمد مهدی بشیری

محمد مهدی بشیری

مشاور کوچینگ

1 مشاوره موفق
نمره از 5

من مدیر و موسس آکادمی NBCS و بیزینس کوچ بین المللی و متخصص CRM / CEM هستم؛ تجربه بیش از ۸۰۰۰ ساعت کوچ فردی و سازمانی را دارا هستم و سابقه کار با شرکت‌هایی از قبیل گروه صنعتی کلرنگ، زیگورات، بهکار، زاگرس پوش و مواردی دیگر بخشی از تجربه کاری بنده می‌باشد. اگر قصد سودآوری بیشتری برای کسب و کار خود دارید یا به تازگی کسب و کار خود را راه‌اندازی کردید، اگر کسب و کار شما با موانع و مشکلاتی مواجه است و نیاز به توسعه و بهبود فرآیندهای خود را دارید، در کنار شما، کمک خواهم کرد تا این موانع و مشکلات را برطرف کرده و راه حل‌های جایگزین را پیاده سازی کنیم. در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه‌های مختلفی از جمله CRM، پایگاه اطلاعات داده مشتریان، طبقه بندی مشتریان، گروه بندی، باشگاه مشتریان، وفادار سازی مشتریان، نرخ بازگشت سرمایه از طریق مشتری، جلب رضایت مشتریان و غیره دارید، در کنار شما هستم.

امين گرجي زاده

امين گرجي زاده

مشاور كسب و كار و مشاور مالی

1 مشاوره موفق
نمره از 5

داراي ٢٨سال سابقه مديريت مالي در شركتهاي آپرين پرس، پارس آنلاين، ترنس اينوست ، اشنايدر الكتريك و مدير دپارتمان قيمت تمام شده در شركت رنو پارس همچنين مدير مالي بنياد فرهنگي البرز بوده ام. كارهاي مشاوره در زمينه قيمت تمام شده در شركت فراديد اطلس ،شركت محسن و گروه مدلل داشته ام. تحصيلاتم ليسانس حسابداري دانشگاه آزاد اسلامي و كارشناس ارشد مديريت كسب و كار همچنين دكترا مديريت كسب و كار در موسسه ماهان مي باشد.

فاطمه همتی

فاطمه همتی

مشاور مدیریت کسب و کار

نمره از 5

کارشناسی وکارشناس ارشد مالی، دارای مدرک MBA و DBA مدیریت کسب وکار. خوشحالم که در مدت زمان بیش از 8 سال مشاور وراهبری تخصصی به کارفرمایان، نقش سودمندی در توسعه و ارتقا سطح برند وسهم از بازار آنان داشته باشم. دغدغه من در خصوص ارائه اطلاعات به روز دنیا به صاحبان کسب وکارها به یک حساسیت تبدیل شده که برخود لازم می دانم باتوجه به شرایط سخت اقتصادی کسب وکارهای ایرانی در زمینه های مختلف به آن پایبند بمانم .

محمد لقمان نیا

محمد لقمان نیا

مشاور بازاریابی و ارزهای دیجیتال

نمره از 5

محمد لقمان نیا هستم دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته آمار ریاضی از دانشگاه علم و صنعت و رشته آمار زیستی از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی . ضمن فعالیت تخصصی چندساله در حوزه تجزیه و تحلیل انواع داده، داده کاوی و تحقیقات بازاریابی با بیش از ۵ سال فعالیت در حوزه کریپتوکارنسی (از جمله راه اندازی و مدیریت صرافی ارز دیجیتال، تیم سازی، مارکتینگ، تولید محتوا و ترید) و همچنین با چندسال تجربه در زمینه فروش و بازاریابی B2B و B2C محصولات و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به همراه توانایی تجزیه و تحلیل انواع کسب و کارها (تدوین بیزنس پلن و مارکتینگ پلن) آماده مشاوره و خدمت رسانی در این زمینه ها به اشخاص، استارتاپ ها و شرکت ها هستم.

رضا جهانگرد

رضا جهانگرد

مشاور انبارداری و صنعت نفت

4 مشاوره موفق
نمره از 5

توانایی جانمایی، ایجاد، اجرا، امکان سنجی، انبارش، راه اندازی و سیستم دهی سطح بالای انبار های صنعت نفت و صنایع وابسته. آشنایی با کلیه متریال صنعت نفت در همه زمینه ها (سیویل، استراکچر، لوله کشی، مکانیکال ثابت و دوار، برق و ابزار دقیق، رنگ و عایق و غیره) بطور کامل و تخصصی بعنوان تخصص اصلی و شیوه های انبار داری فوق پیشرفته. آشنایی با کلیه متریال پیش راه اندازی، راه اندازی، قطعات یدکی و دوسالانه و شیوه های نگهداری تخصصی آنها. آشنایی با کلیه امور پیش راه اندازی، تست و راه اندازی سایت های صنعت نفت در حد کلیات و متداول و در زمینه های مکانیکال، برق و ابزاردقیق. توانایی آموزش انبار داری صنعتی در سطوح عالی و پیشرفته جهت مدیران و سرپرستان. افتخار کار در پروژه های EPCF از ابتدای استخدام تا کنون در صنایع پایین دستی و بعنوان کار در اولین پروژه کلید تحویل در ا…

ابریشم رشیدزاده

ابریشم رشیدزاده

مشاور منابع انسانی

نمره از 5

دکتری مدیریت منابع انسانی، عضو هیات علمی دانشگاه، مدرس دوره های آموزشی سازمانی و مترجم کتب مدیریت، مشاور منابع انسانی با تمرکز بر آموزش و توسعه کارکنان و آسیب شناسی فرایندهای سازمانی، دارای سابقه همکاری با شرکتهای داده ورزی فرادیس البرز، ایران خودرو، گروه مالی گردشگری و ...

حامد اسلامی

حامد اسلامی

مشاور مالیاتی

2 مشاوره موفق
نمره از 5

با بیش از 15 سال سابقه کار در شرکتهای مختلف بازرگانی، خدماتی، پیمانکاری و تولیدی در حوزه مالی و مالیاتی. فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس و فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه استانبول. در حال حاضر دانشجوی ارشد حسابداری. هم اکنون مشاوره مالی و مالیاتی شرکتهای بازرگانی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی. شرکت واردات و صادراتی. شرکت بازرگانی و تولیدی مواد شیمیایی صنعتی.

محمدرضا حاتمیان

محمدرضا حاتمیان

مشاور مدیریت

1 مشاوره موفق
نمره از 5

محمدرضا حاتمیان، مدیر عامل شرکت پیشگامان آسیا پی گاز (پیگاس) هستم؛ 13 سال سابقه مدیریت در زمینه بازرگانی تجهیزات ضدانفجار و ابزار دقیق در صنایع نفت و گاز، طراحی و تولید برخی محصولات، بخشی از تجربه ام در این سال‌ها بوده است. تحصیلاتم در رشته مهندسی متالورژی، بازاریابی دیجیتال، MBA و DBA مدیریت استراتژیک، Post-DBA آینده نگاری، کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد اقتصاد اسلامی بوده است. در حدود یک دهه گذشته در کنار کسب و کارهای مختلفی قرار گرفته و توانستم با ارائه مشاوره به آن‌ها کمک کنم.

اسکرول به بالا

تماس با ما

برای تماس با ما از طریق فرم زیر پیام خود را ارسال کنید.

پاسخگوی تماس شما خواهیم بود

02166476489 🔷 09124836040 🔷 09204836044