راه و روشهای بازاریابی در اینستاگرام که منجر به فروش میشود
فروش در اینستاگرام زمانی برای شما سودآور است که با شناخت مخاطبان خود در این پلتفرم نیازهای آنان را برطرف کنید. ارتباط گرفتن با مشتریها در اینستاگرام نیازمند استفاده از
فروش در اینستاگرام زمانی برای شما سودآور است که با شناخت مخاطبان خود در این پلتفرم نیازهای آنان را برطرف کنید. ارتباط گرفتن با مشتریها در اینستاگرام نیازمند استفاده از
سامانه ارزش افزوده با نام کامل سامانه عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده درگاهی برای کسب و کارهای مختلف است تا به وسیله آن بتوانند میزان مالیات بر ارزش افزوده
اگر کمی با بازاریابی دیجیتال آشنایی داشته باشید احتمالا واژهی پرسونا را شنیدهاید. مدیران کسبوکار هرگز نباید این تصور را داشته باشند که طرز فکر مشتری یا مخاطبانشان به آنها
در این مطلب میخواهیم شما را با بازاریابی برونگرا یا Outbound Marketing آشنا کنیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بازاریابی هم مثل انسانها درونگرا و برونگرا دارد. بازاریابی
بدون شک ویدیو مارکتینگ (Video Marketing) یکی از بهترین راهها برای تبلیغ خدمات یا محصولات شما است. بر کسی پوشیده نیست که استفاده از بازاریابی ویدیویی روندی رو به رشد
سامانه جامع تجارت ایران یا SCTI (Iran’s Comprehensive Trade System) یک سامانه آنلاین برای فعالیتهای تجاری در ایران است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت راهاندازی شده است؛ ما
بازاریابی کلیکی یا PPC چیست؟ برای چه افرادی مناسب است و چه مزایایی دارد؟ اینها سوالاتی هستند که قصد داریم در این مطلب به آنها پاسخ دهیم. پس اگر به
بازاریابی چریکی یکی از استراتژیهای تبلیغاتی جهت معرفی محصولات یا برندهای تجاری است که میتوان با بکارگیری تاکتیکهای کمهزینه بیشترین بازخورد را نسبت به دیگر مدلها دریافت کرد. ماهیت این سبک
بلافاصله وقتی از بازاریابی شبکه ای صحبت کنیم، همه ما یاد شرکتهای هرمی مثل گلد کوئست میافتیم؛ اما قبول کنید نتورک مارکتینگ که به آن بازاریابی چند سطحی یا MLM هم گفته میشود این نیست! بلکه
ایمیل مارکتینگ زمانی است که کسبوکارها از ایمیل برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده میکنند. این یک نوع بازاریابی مستقیم است، به این معنی که شرکت بدون کمک یک