لیست مشاوران: مشاوره بازاریابی

مهدی سیاح نیا

مهدی سیاح نیا

مشاور فروش و بازاریابی

نمره از 5

من مهدی سیاح نیا هستم. تخصص اصلی من ایجاد ساختار بازاریابی و فروش در شرکت‌هاست.تکنیک‌های کوچک مثل اینکه چطور ایمیل مارکتینگ را انجام بدید یا در متن صفحه محصول دکمه را کجا قرار بدهید را خودتان می‌توانید یاد بگیرید. مراحل و ساختار تیم بازاریابی و فروش خودتان را به من بگویید تا یکبار از اول آن را به کارا ترین فرم باز طراحی کنیم. راستی برای آسودگی خیال شما خدمات من تضمین شده است و اگر نتوانستم فروش شما را افزایش دهم مبلغ پرداختی شما را برمی گردانم.

ایمان رستگار مقدم

ایمان رستگار مقدم

مشاور استارت آپ،حاکمیت شرکتی ،منابع انسانی، بازاریابی و سرمایه گذاری

نمره از 5

ایمان رستگار مقدم هستم، متخصص در مدیریت دانش، مسئولیت اجتماعی و ممیزی طرح های کسب و کار. از سال 1385 در فضای اجرایی کسب و کارهای بخش خصوصی و نهادهای دولتی مشغول به کار بوده ام که لیست آنها خارج از حوصله این شرح می باشد اما مدیریت اجرایی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، مدیر عاملی شرکت پیشگام علم و فناوری سرآمد، موسس و مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی ایرواین جزو کوچکی از آنها است. مهارت های شخصی اینجانب در زمینه منتوری و کوچینگ، مشاوره منابع انسانی و ساختار سازمانی، مدیریت دانش و مستندسازی، روابط عمومی، مدیریت پروژه، بازاریابی و نگارش طرح های کسب و کار می باشد. از میان این مهارت ها ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه دانش بنیان کردن شرکت ها و مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی مورد توجه و تمرکز ویژه اینجانب است.

محمد لقمان نیا

محمد لقمان نیا

مشاور بازاریابی و ارز دیجیتال

نمره از 5

محمد لقمان نیا هستم دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته آمار ریاضی از دانشگاه علم و صنعت و رشته آمار زیستی از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی . ضمن فعالیت تخصصی چندساله در حوزه تجزیه و تحلیل انواع داده، داده کاوی و تحقیقات بازاریابی با بیش از ۵ سال فعالیت در حوزه کریپتوکارنسی (از جمله راه اندازی و مدیریت صرافی ارز دیجیتال، تیم سازی، مارکتینگ، تولید محتوا و ترید ) و همچنین با چندسال تجربه در زمینه فروش و بازاریابی B2B و B2C محصولات و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به همراه توانایی تجزیه و تحلیل انواع کسب و کارها (تدوین بیزنس پلن و مارکتینگ پلن) آماده مشاوره و خدمت رسانی در این زمینه ها به اشخاص، استارتاپ ها و شرکت ها هستم.

محمدرضا حاتمیان

محمدرضا حاتمیان

مشاور مدیریت

1 مشاوره موفق
نمره از 5

محمدرضا حاتمیان، مدیر عامل شرکت پیشگامان آسیا پی گاز (پیگاس) هستم؛ 13 سال سابقه مدیریت در زمینه بازرگانی تجهیزات ضدانفجار و ابزار دقیق در صنایع نفت و گاز، طراحی و تولید برخی محصولات، بخشی از تجربه ام در این سال‌ها بوده است. تحصیلاتم در رشته مهندسی متالورژی، بازاریابی دیجیتال، MBA و DBA مدیریت استراتژیک، Post-DBA آینده نگاری، کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد اقتصاد اسلامی بوده است. در حدودا یک دهه گذشته در کنار کسب و کارهای مختلفی قرار گرفته و توانستم با ارائه مشاوره به آن‌ها کمک کنم.

افلاطون فیلسوف بزرگ یونانی معتقد است «رأیی که متکی به دانش نباشد، هیچ ارزشی ندارد، بلکه رأی کوران است.» اگر بخواهیم رأی و تصمیم ما متکی به دانش باشد، چه باید کرد؟ باید از اهل دانش کمک بگیریم، مشاوره یکی از راه‌هایی است که شما را متکی به دانش می‌کند؛ این چیزی است که بزرگان ما نیز بدان توصیه کرده‌اند، همانگونه که حضرت علی(ع) فرمود «هیچ پشتیبانی چون مشورت نیست»، بنابراین نتیجه می‌گیریم که در دنیای پیچیده کسب و کار و بازار، باید از اهل فن، تجربه و تخصص کمک بگیریم. یکی از خدمات گروه مشاوره مدیریت نورا، ارائه مشاوره بازاریابی یا مشاوره مارکتینگ به کسب و کارهای مختلف کوچک، متوسط و بزرگ است. با ما و مشاوران ما همراه باشید تا بیشتر درباره مشاوره بازاریابی و فروش بدانید.

مشاوره بازاریابی و فروش و اهمیت آن

باید قبول کنیم بیزینس کار پیچیده‌ای شده است و دیگر مانند گذشته نیست، به 4 دلیل:

  • رقبا بسیار زیاد و قدرتمند شده‌اند
  • تنوع محصولات و خدمات زیاد است
  • رفتار و علائق مشتریان تغییر کرده است
  • ابزارهای بازاریابی توسعه یافته است

اگر شما بخواهید در این بازار پر رقابت، متنوع، با مشتریانی بسیار حساس و با ابزارهای توسعه یافته، یک بیزینس را به موفقیت برسانید، در همه مراحل باید از مشاوره استفاده کنید، یکی از مراحل بسیار مهم در این فرآیند، بازاریابی است و به همین دلیل باید در کنار خود یک صندلی برای مشاوره بازاریابی داشته باشید.

مشاوره مارکتینگ (Marketing consulting) و ویژگی‌های آن

فارغ از هر چیزی مشاوره مارکتینگ باید بتواند فروش شما را افزایش دهد. چه بهتر که چنین فردی تحصیلات آکادمیک هم داشته باشد با این حال، خیلی از مشاورانی هستند که تجربه آن‌ها خیلی بیشتر از تحصیلات آن‌ها کمک کننده است. البته مشاوران نورا همگی دارای مدارک تخصصی در این زمینه هستند.

ویژگی‌هایی که یک مشاوره بازاریابی باید داشته باشند عبارتند از:

  1. درک عمیق از بازار
  2. توانایی تدوین استراتژی بازاریابی
  3. توانایی تحلیل موانع و ارائه راهکار برای چالش‌ها
  4. توانایی تحلیل مشتریان و رقبا
  5. توانمندی کامل در انجام تحقیقات بازار

مشاوره بازاریابی و وظایفی که بر عهده دارد

با توجه به اینکه شما چه انتظاری از مشاوره بازاریابی داشته باشید، او می‌تواند خدمات مختلفی به شما ارائه دهد. گاهی کسب و کارها تمایل دارند به صورت ساعتی از دانش یک مشاوره مارکتینگ استفاده کنند. طبیعتا در این ساعات محدود، یک مشاور نمی‌تواند تمام استراتژی را به شما ارائه دهد.

خیلی از بیزینس‌ها نیز تمایل به حضور یک مشاور تمام وقت در کنار خود هستند، در این صورت وظایف چنین فردی خیلی سنگین‌تر خواهد بود. با این حال اگر بخواهیم وظایفی برای یک متخصص بازاریابی در نظر بگیریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یک مشاوره بازاریابی باید بتواند برای کسب و کار شما استراتژی بازاریابی بنویسد
  2. با توجه به مشتریان، رقبا و نوع کسب و کار، کانال‌های بازاریابی شما را مشخص کند
  3. مشاوره مارکتینگ باید نسبت به محصولات شما آگاهی داشته باشد تا مشتریان را به سمت شما بکشد
  4. متخصص مارکتینگ باید راه‌های تقویت ارتباط کسب و کار شما و محصولات شما را با مشتریان مدیریت کند
  5. قیمت گذاری صحیح را از بین انواع روش‌های قیمت گذاری انتخاب کرده تا بازار را به دست آورد
  6. چنین فردی باید گپ بازار را شناسایی کرده و متناسب با آن پیشنهاداتی درباره بهینه سازی محصولات یا خدمات را ارائه کند

هزینه یا قیمت مشاوره بازاریابی چقدر است؟

تعرفه مشاوره بازاریابی معمولا به صورت دقیقه‌ای تعیین می‌شود و این امری متداول در تمام دنیا است، با این حال موضوعات مختلفی در قیمت مشاوره بازاریابی اثر گذار است، به عنوان مثال تجربه و سابقه مشاوران در این موضوع بسیار موثر است. به همین دلیل ممکن است برخی از مشاوران قیمت بیشتری برای ارائه مشاوره درخواست کنند و برخی کمتر.

با این حال تمام سعی ما در گروه مشاوره نورا بر این است که قیمتی منصفانه تعریف کنیم تا هم کسب و کارها و هم مشاوران از آن بهره‌مند شوند.

چرا مشاوره مارکتینگ نورا؟

شما اگر مشتری نورا شوید از مزایایی برخوردار خواهید شد که در سایر پلتفرم‌های مشاوره به دست نخواهید آورد.

ما در نورا نرم افزاری داریم به نام نرم افزار پیش بینی و کنترل جریان نقدینگی؛ از نظر ما و بسیاری کارشناسان و بر اساس آمارهای جهانی، عمده علت اصلی شکست کسب و کارها، عدم وجود نقدینگی کافی و گاهاً عدم کنترل جریان نقدینگی است.

شما می‌توانید نرم افزار ما را تهیه کنید و از مشاور خود بخواهید با استفاده از این نرم افزار برنامه آینده شما را بهینه کند. برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های جریان نقدینگی یکی از مزایای نورا است که در جای دیگری نخواهید یافت؛ چراکه نورا تنها ارائه دهنده این خدمت در ایران است.

تمامی مشاوران نورا از جمله کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و از مدرسان این حوزه هستند و دارای تجربه و تخصص می‌باشند.

در صورت عدم رضایت از مشاوره تمامی مبلغ به شما باز گردانده خواهد شد و امکان استفاده از سایر مشاوران برای شما فراهم است.

مشاوره بازاریابی در نورا به صورت تلفنی یا آنلاین انجام خواهد شد، در صورت نیاز شما می‌توانید درخواست مشاوره مارکتینگ حضوری نیز ارسال کنید؛ پشتیبانی تیم نورا نیز در کنار شما است تا اگر سوالی دارید از ما بپرسید. روی مشاوره بازاریابی و فروش نورا حساب کنید.

اسکرول به بالا

تماس با ما

برای تماس با ما از طریق فرم زیر پیام خود را ارسال کنید.

پاسخگوی تماس شما خواهیم بود

02166476489 🔷 09124836040 🔷 09204836044