لیست مشاوران: مشاوره بازاریابی
حسن حاجی هاشمی
مشاور نفت و گاز، سوخت و انرژی
اینجانب حسن حاجی هاشمی، با 40 سال سابقه خدمت در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در وزارت نفت و شرکتهای تابعه اصلی فعالیت داشتهام. این تجربه شامل هر سه حوزه بالادستی، پاییندستی و میاندستی میباشد، از جمله نفت، حفاری و مخزن، پالایشگاه گاز و توزیع گاز و فرآوردههای پتروشیمی. همچنین، در حوزه صادرات فرآوردهها نیز فعالیت داشتهام که شامل صادرات فرآوردههای عمده و ویژه، صادرات فرآوردههای پتروشیمی، گاز (LPG)، گوگرد و میعانات گازی میباشد.
بهارک کاهه
صنایع غذایی
دارای لیسانس صنایع معدنی و 2 مدرک کارشناسی ارشد به ترتیب در رشته های بازاریابی و تجارت الکترونیک و بازاریابی و توریسم هستم. بنده بهارک کاهه، با حدود 20 سال تجربه در کار بازرگانی و واسطهگری تجاری، دارای تخصص در زمینههای زیر میباشم: - خانههای پیشساخته (باغی، چوبی و آلاچیق) - قهوه آماده و سرد - صادرات ماشینآلات - صنایع غذایی - خشکشویی - امکانسنجی و سرمایهگذاری
علیرضا مقدم
مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات
من علیرضا مقدم دارای مقطع کارشناسی برق، دارای 2 سال تجربه مشاور مدیریت در حوزه املاک و همچنین 2 سال مشاور راه اندازی و توسعه سیستم ارتباط با مشتری کلینیک زیبایی هستم. تخصص من در حوزه بازاریابی بوده به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.
فرهاد برزگری
تولیدات صنعتی
اینجانب فرهاد برزگری، با 16 سال تجربه در فروش نرمافزار، به عنوان مدیر بازرگانی در شرکت کاواک، تولیدکننده نرمافزار، فعالیت میکنم. دارای مدرک کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مالی هستم. همچنین، با استفاده از یک فایل اکسل که میتواند با تغییر قیمت، عددها را بروزرسانی کند، توانستهام فرآیندهای مالی و فروش را بهبود بخشم.
محمدرضا آقازاده
تولیدات صنعتی
با سلام، محمدرضا آقازاده هستم، متخصص در پیادهسازی استراتژی و نقشه راه، به استارتاپها در حوزههای توسعه و تقسیم سهام، ساختار سازماندهی و کسب و کار مشاوره ارائه میدهم. علاوه بر این، راهبری بیش از 200 پروژه دانشگاهی را بر عهده داشته و در زمینه مطالعه موردی برنامهریزی استراتژیک و تحلیل دوره عمر سازمان (مدیریت رشد) در سازمانهای مختلف ایرانی فعالیت کردهام.
غلامحسین پارسا جم
مشاور صنایع عمرانی و ساختمانی
غلامحسین پارساجم هستم، فعال در زمینه تولید سقف کاذب، رابیتس و ورق مشبک فلزی. تحصیلاتم در مقطع کارشناسی برق و قدرت است. همچنین، در زمینه بازاریابی و صنایع عمران و ساختمانسازی مشاوره ارائه میدهم.
مهدی اسلام دوست
پوشاک و منسوجات
دارای مدرک دکترای مدیریت کسب وکار (DBA)، مشاوره در حوزه بازاریابی و پوشاک نساجی. از دیگر سوابق ایشان می توان به سابقه 15 سال تجربه در تولید، خردهفروشی و عمدهفروشی صنعت مد و پوشاک اشاره کرد. همچنین، با 8 سال تجربه در مشاوره و تدریس در حوزه کسب و کارهای مد و پوشاک، بیش از بیست سال فعالیت در لایههای مختلف این صنعت را در کارنامه خود دارند.
زینب سادات حسینی
درمان و سلامت
دراری مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی صنعتی سازمانی هستند. گذرانده دوره mba healthcare و دارای کلینیک گوارش، بارداری، ارتوپدی، مامایی و زنان نیز می باشند.
حسین وفادار
فناوری اطلاعات و ارتباطات
دارای مدرک کارشناسی در رشته کامپیوتر (نرم افزار) و در مقطع کارشناسی ارشد نیز مهندسی صنایع هستند. خلاصه ای از سوابق: مشاور سيستم و استرا تژي شرکت صنایع غذایی سميه مشاور سيستم و استراتژي شرکت پخش آیسان تکنام پویا مشاور سيستم و استراتژي شرکت بازرگانی کفش شيما مشاور سيستم و استراتژي شرکت بازرگانی پارس وطن کال شرکت معدنی کاسپين کان آرا مشاور مدیر عامل سيمان فراز فيروزکوه مدیر بازرگانی تامين ریيس تضمين کيفيت و نماینده مدیریت در سيستم هاي مدیریتی شرکت نرم افزار گيتی گستر مدیر توسعه نرم افزار و کسب و کار های آنالین مدیر فروش و بازاریابی سازمان فرهنگی هنري شهرداري تهران مسئول فناوری اطلاعات منطقه 14 سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران.
مصطفی مقدم
صنایع فرهنگی، چاپ و نشر
تخصص اصلی اینجانب مشاوره و راهنمایی کسب و کارها در فضای مجازی است. مدیریت و مشاوره کسب و کارهایی در حوزه های اجتماعی، خدماتی، سلامت و . . . که با استفاده از مطالعات و تجریات حدود 20 سال و در سطح و کیفیت هویت سازی بنکاهها در طراز جهانی. اشنا به اخرین پیشرفتها و دستاوردهای روز دنیا در حوزه های مرتبط. تخصص اصلی بنده طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری برای حوزه ای نرم افزاری می باشد. اخرین پروژه با ارزشی که در حال انجام است، پیرامون یک برنامه کاربردی بسیار جامع و فراگیر در حوزه خدمات اجتماعی با بروز ترین فرایندهای دنیا، در حال طراحی و تولید می باشد.
اسداله زاده
خدمات مالی، اداری و بیمه
لیسانس و فوق لیسانس اقتصاد از دانشگاه دولتی شیراز- دکتری اقتصاد از دانشگاه آزاد شیراز -Mba بازارهای مالی و سرمایه از دانشگاه تهران- رئیس اعتبارات بانک مسکن- کارشناس مالی بانک مسکن-مدرس بانک مسکن-عضو کمیسیون نظام پیشنهادات بانک مسکن-پژوهشگر برتر بانک مسکن ۱۴۰۲- بازاریاب برتر بانک مسکن در سال ۱۳۹- معاون شعبه سردار جنگل بانک مسکن، سابقه بیش از ۱۰۰۰ ساعت دوره آموزشی بانکی، اعتباری و مالی-ارائه مشاوره به بانک مسکن جهت افزایش سهم بازار از سبد سپرده های بانکی- ارایه مشاوره به سازمان بهزیستی و کمیته امداد جهت طرح های توجیهی و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال-سابقه ارائه صدها ساعت مشاوره به اشخاص حقیقی و حقوقی-اعتبارسنجی اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه مشاوره های لازم جهت ارتقا رتبه اعتباری- تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها-ارایه مشاوره ویژه در زمینه تامین مالی بخش مسکن-ارائه انواع مشاوره جهت اخذ تسهیلات ، LC و خدمات بانکی.
امیرحسین سدهی
تولیدات صنعتی
آشنا با کسب و کارهای آنلاین و فروش زعفران_ آشنا با مدل های ارزیابی عملکرد و عارضه یابی صنایع
محمد صوفیان
بنده محمد صوفیان، دانشآموخته مدیریت در داخل و خارج کشور و با بیش از ۱۶ سال تجربه کارشناسی، مدیریت، تدریس و مشاوره مدیریت در سازمانهای کوچک و بزرگ ایرانی، اروپایی، امریکایی و هندی و بیش از ۱۲ سال زندگی و کار در اروپا و اشراف کامل به سبکهای مختلف مدیریت در قارهها، کشورها و شرکتهای مختلف، در خدمت شما افراد و شرکتها جهت کمک به تعالی سازمانیتان میباشم.
سید حامد حجت
مشاور سئو و مشاور دیجیتال مارکتینگ
من سید حامد حجت متخصص و مشاور سئو هستم. تدوین استراتژی سئو on-page و off-page و رشد ترافیک ارگانیک سایت در جهت فروش محصولات یا خدمات و برطرف کردن مشکلات تکنیکالی بخشی از فعالیتهای من است. اگر شما هم نیاز به خدمات مشاوره سئو دارید، در کنار شما خواهم بود. در صورت تمایل نیز میتوانید در سایت https://hamedhojjat.ir/ تمامی خدماتی که من ارائه میکنم را مشاهده کنید.
شهرام موبد
بازاریابی و تبلیغات، رشد و توسعه کسب و کار دیجیتال
فارغ التحصیل MBA کسب و کار دیجیتال از دانشگاه تهران متخصص بازاریابی و تبلیغات، مشاور، پژوهشگر و منتور رشد و توسعه کسب و کار دیجیتال با ۱۵ سال تجربه در صنعت بازاریابی و تبلیغات، می توانم به شما کمک کنم تا تجارت خود را از روش سنتی به رویکرد دیجیتال با صرفه جویی در هزینه و زمان هدایت کنید.
مهدی سیاح نیا
مشاور فروش و بازاریابی
من مهدی سیاح نیا هستم. تخصص اصلی من ایجاد ساختار بازاریابی و فروش در شرکتهاست. تکنیکهای کوچک مثل اینکه چطور ایمیل مارکتینگ را انجام بدید یا در متن صفحه محصول دکمه را کجا قرار بدهید را خودتان میتوانید یاد بگیرید. مراحل و ساختار تیم بازاریابی و فروش خودتان را به من بگویید تا یکبار از اول آن را به کارا ترین فرم باز طراحی کنیم. راستی برای آسودگی خیال شما خدمات من تضمین شده است و اگر نتوانستم فروش شما را افزایش دهم مبلغ پرداختی شما را برمی گردانم.
محمد مهدی بشیری
مشاور کوچینگ
من مدیر و موسس آکادمی NBCS و بیزینس کوچ بین المللی و متخصص CRM / CEM هستم؛ تجربه بیش از ۸۰۰۰ ساعت کوچ فردی و سازمانی را دارا هستم و سابقه کار با شرکتهایی از قبیل گروه صنعتی کلرنگ، زیگورات، بهکار، زاگرس پوش و مواردی دیگر بخشی از تجربه کاری بنده میباشد. اگر قصد سودآوری بیشتری برای کسب و کار خود دارید یا به تازگی کسب و کار خود را راهاندازی کردید، اگر کسب و کار شما با موانع و مشکلاتی مواجه است و نیاز به توسعه و بهبود فرآیندهای خود را دارید، در کنار شما، کمک خواهم کرد تا این موانع و مشکلات را برطرف کرده و راه حلهای جایگزین را پیاده سازی کنیم. در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینههای مختلفی از جمله CRM، پایگاه اطلاعات داده مشتریان، طبقه بندی مشتریان، گروه بندی، باشگاه مشتریان، وفادار سازی مشتریان، نرخ بازگشت سرمایه از طریق مشتری، جلب رضایت مشتریان و غیره دارید، در کنار شما هستم.
محمد لقمان نیا
مشاور بازاریابی و ارزهای دیجیتال
محمد لقمان نیا هستم دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته آمار ریاضی از دانشگاه علم و صنعت و رشته آمار زیستی از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی . ضمن فعالیت تخصصی چندساله در حوزه تجزیه و تحلیل انواع داده، داده کاوی و تحقیقات بازاریابی با بیش از ۵ سال فعالیت در حوزه کریپتوکارنسی (از جمله راه اندازی و مدیریت صرافی ارز دیجیتال، تیم سازی، مارکتینگ، تولید محتوا و ترید) و همچنین با چندسال تجربه در زمینه فروش و بازاریابی B2B و B2C محصولات و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به همراه توانایی تجزیه و تحلیل انواع کسب و کارها (تدوین بیزنس پلن و مارکتینگ پلن) آماده مشاوره و خدمت رسانی در این زمینه ها به اشخاص، استارتاپ ها و شرکت ها هستم.
چرا مشاوره بازاریابی یا مشاوره مارکتینگ در کسب و کارها اینقدر مهم است؟ افلاطون فیلسوف بزرگ یونانی معتقد است «رأیی که متکی به دانش نباشد، هیچ ارزشی ندارد، بلکه رأی کوران است.» اگر بخواهیم رأی و تصمیم ما متکی به دانش باشد، چه باید کرد؟
باید از اهل دانش کمک بگیریم، مشاوره یکی از راههایی است که شما را متکی به دانش میکند؛ این چیزی است که بزرگان ما نیز بدان توصیه کردهاند، همانگونه که حضرت علی(ع) فرمود «هیچ پشتیبانی چون مشورت نیست»، بنابراین نتیجه میگیریم که در دنیای پیچیده کسب و کار و بازار، باید از اهل فن، تجربه و تخصص کمک بگیریم.
مشاور بازاریابی به شما کمک میکند تا محصول یا خدمات شما در بازار با استفاده از استراتژیهای بازاریابی به فروش برسد و سازمان شما به اهدافی که تعیین کرده، دست یابد.
یکی از خدمات گروه مشاوره مدیریت نورا، ارائه مشاوره بازاریابی یا مشاوره مارکتینگ به کسب و کارهای مختلف کوچک، متوسط و بزرگ است. با ما و مشاوران ما همراه باشید تا بیشتر درباره مشاوره بازاریابی و فروش بدانید.
مشاوره بازاریابی و فروش و اهمیت آن
باید قبول کنیم بیزینس کار پیچیدهای شده است و دیگر مانند گذشته نیست، به 4 دلیل:
- رقبا بسیار زیاد و قدرتمند شدهاند
- تنوع محصولات و خدمات زیاد است
- رفتار و علائق مشتریان تغییر کرده است
- ابزارهای بازاریابی توسعه یافته است
اگر شما بخواهید در این بازار پر رقابت، متنوع، با مشتریانی بسیار حساس و با ابزارهای توسعه یافته، یک بیزینس را به موفقیت برسانید، در همه مراحل باید از مشاوره استفاده کنید، یکی از مراحل بسیار مهم در این فرآیند، بازاریابی است و به همین دلیل باید در کنار خود یک صندلی برای مشاوره بازاریابی داشته باشید.
مشاوره مارکتینگ (Marketing consulting) و ویژگیهای آن
فارغ از هر چیزی مشاوره مارکتینگ باید بتواند فروش شما را افزایش دهد. چه بهتر که چنین فردی تحصیلات آکادمیک هم داشته باشد با این حال، خیلی از مشاورانی هستند که تجربه آنها خیلی بیشتر از تحصیلات آنها است. البته مشاوران نورا همگی دارای مدارک تخصصی در این زمینه هستند.
سایت live about مقاله ای در همین زمینه منتشر کرده است که به شاخص ها یا ویژگی های یک مشاور مارکتینگ اشاره کرده است، این سایت 7 ویژگی را برشمرده است که عبارتند از:
- تسلط به بازاریابی آنلاین
- تلسط بر بازاریابی شبکه های اجتماعی
- تسلط بر بازاریابی غیرانتفاعی
- مسلط به کپی رایتینگ
- اشراف کامل بر تبلیغات چاپی یا تلویزیونی
- روابط عمومی بالا
- بازاریابی مستقیم
اما چه ویژگیهای دیگری میتوان برای یک مشاوره مارکتینگ بر شمرد؟ ویژگیهایی که یک مشاوره بازاریابی باید داشته باشند عبارتند از:
- درک عمیق مشاور بازاریابی از بازار
- توانایی تدوین استراتژی بازاریابی
- توانایی تحلیل موانع و ارائه راهکار برای چالشها
- توانایی تحلیل مشتریان و رقبا
- توانمندی کامل در انجام تحقیقات بازار
مشاور بازاریابی و وظایفی که بر عهده دارد
با توجه به اینکه شما چه انتظاری از مشاور بازاریابی داشته باشید، او میتواند خدمات مختلفی به شما ارائه دهد. گاهی کسب و کارها تمایل دارند به صورت ساعتی از دانش یک مشاور مارکتینگ استفاده کنند. طبیعتا در این ساعات محدود، یک مشاور نمیتواند تمام استراتژی را به شما ارائه دهد.
خیلی از بیزینسها نیز تمایل به حضور یک مشاور تمام وقت در کنار خود دارند، در این صورت وظایف چنین فردی خیلی سنگینتر خواهد بود. با این حال اگر بخواهیم وظایفی برای یک متخصص بازاریابی در نظر بگیریم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- یک مشاور بازاریابی باید بتواند برای کسب و کار شما استراتژی بازاریابی بنویسد
- با توجه به مشتریان، رقبا و نوع کسب و کار، کانالهای بازاریابی شما را مشخص کند
- مشاور مارکتینگ باید نسبت به محصولات شما آگاهی داشته باشد تا مشتریان را به سمت شما بکشد
- متخصص مارکتینگ باید راههای تقویت ارتباط کسب و کار شما و محصولات شما را با مشتریان مدیریت کند
- قیمت گذاری صحیح را از بین انواع روشهای قیمت گذاری انتخاب کرده تا بازار را به دست آورد
- چنین فردی باید گپ بازار را شناسایی کرده و متناسب با آن پیشنهاداتی درباره بهینه سازی محصولات یا خدمات را ارائه کند
هزینه یا قیمت مشاوره بازاریابی چقدر است؟
تعرفه مشاوره بازاریابی معمولا به صورت دقیقهای تعیین میشود و این امری متداول در تمام دنیا است، با این حال موضوعات مختلفی در قیمت مشاوره بازاریابی اثر گذار است، به عنوان مثال تجربه و سابقه مشاوران در این موضوع بسیار موثر است. به همین دلیل ممکن است برخی از مشاوران قیمت بیشتری برای ارائه مشاوره درخواست کنند و برخی کمتر.
با این حال تمام سعی ما در گروه مشاوره نورا بر این است که قیمتی منصفانه تعریف کنیم تا هم کسب و کارها و هم مشاوران از آن بهرهمند شوند.
چرا مشاوره مارکتینگ نورا؟
شما اگر مشتری نورا شوید از مزایایی برخوردار خواهید شد که در سایر پلتفرمهای مشاوره به دست نخواهید آورد.
- ما در نورا نرم افزاری داریم به نام نرم افزار پیش بینی و کنترل جریان نقدینگی؛ از نظر ما و بسیاری از کارشناسان و بر اساس آمارهای جهانی، عمده علت اصلی شکست کسب و کارها، عدم وجود نقدینگی کافی و گاهاً عدم کنترل جریان نقدینگی است.
- شما میتوانید نرم افزار ما را تهیه کنید و از مشاور بازاریابی خود بخواهید با استفاده از این نرم افزار، برنامه آینده شما را بهینه کند. برنامه ریزی بر اساس شاخصهای جریان نقدینگی یکی از مزایای نورا است که در جای دیگری نخواهید یافت؛ چراکه نورا تنها ارائه دهنده این خدمت در ایران است.
- تمامی مشاوران نورا از جمله کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و از مدرسان این حوزه هستند و دارای تجربه و تخصص میباشند.
- در صورت عدم رضایت از مشاوره تمامی مبلغ به شما باز گردانده خواهد شد و امکان استفاده از سایر مشاوران برای شما فراهم است.
مشاوره بازاریابی در نورا به صورت تلفنی یا آنلاین انجام خواهد شد، در صورت نیاز شما میتوانید درخواست مشاوره مارکتینگ حضوری نیز ارسال کنید؛ پشتیبانی تیم نورا نیز در کنار شما است تا اگر سوالی دارید از ما بپرسید. مشاور بازاریابی در تمام مسیر همراه شما است.