تفاوت بازاریابی درونگرا و برونگرا در چیست؟
بازاریابی را میتوان به دو بخش تقسیم کرد؛ بازاریابی درونگرا و برونگرا حال اینکه این دو چه تفاوتی با هم دارند بحثی است که در این مطلب به آن خواهیم
بازاریابی را میتوان به دو بخش تقسیم کرد؛ بازاریابی درونگرا و برونگرا حال اینکه این دو چه تفاوتی با هم دارند بحثی است که در این مطلب به آن خواهیم
قیف فروش و قیف بازاریابی دو اصطلاح پرکاربرد در دنیای بازاریابی نوین است. امروزه برای بازاریابی و فروش یک کسب و کار از روشهایی استفاده میشود تا عملکرد یک سازمان
موبایل مارکتینگ شامل فرآیندهای بازاریابی به وسیله ابزاری به نام گوشیهای موبایل است. تبلیغاتی که در تلفنهای هوشمند موبایل، تبلتها یا سایر دستگاههای تلفن همراه انجام میشوند نیز بخشی از
یکی از مسائل مهم در دنیای امروز تبلیغات در بازاریابی است. در واقع این دو واژه، ارتباط تنگاتنگی با هم داشته و بر یکدیگر تأثیر زیادی دارند. برای معرفی و
گاهی کسبوکارهایی که قصد توسعه فعالیت خود در کشورهای مختلف را دارند، این سوال را از کارشناسان حوزه حسابداری میپرسند که آیا خدمات حسابداری در ایران با خارج از کشور
یکی از روشهایی که امروز در بازاریابی جایگاه خاصی پیدا کرده بازاریابی پیامکی یا همان sms است. سؤال اصلی که اغلب کاربران با آن مواجه میشوند این است که عملکرد
اصطلاح آمیخته بازاریابی یا marketing mix که به اختصار به آن 4p میگویند یک مدل پایه برای انواع شغلها است که حول محور 4p یعنی محصول یا product، قیمت یا
بازاریابی مستقیم شامل هرگونه بازاریابی است که به جای اینکه از طریق شخص ثالثی مانند رسانههای جمعی عمل کند، بر ارتباط مستقیم یا توزیع بین مصرف کنندگان تکیه دارد. ایمیل،
اگر بگوییم یک روش بازاریابی رایگان نام ببرید چه میگویید؟ شاید فکر کنید مگر چنین چیزی هم داریم؟ بله بازاریابی دهان به دهان (WOMM) یکی از معتبرترین روشهای بازاریابی است
در این مقاله ما میخواهیم به شما در مورد استعلام گواهی ارزش افزوده کمک کنیم، حتما میدانید که مالیات بر ارزش افزوده یکی از انواع مالیات غیر مستقیم است، حالا