بازرایابی موتورهای جست و جو یا SEM چیست؟
گوگل و با اختلاف زیاد بینگ، یاهو و یاندکس در حال حاضر بزرگان موتورهای جستجوی وب هستند. بستری بینظیر با تعداد سرچهای میلیاردی در روز! بازاریابی موتورهای جست و جو
گوگل و با اختلاف زیاد بینگ، یاهو و یاندکس در حال حاضر بزرگان موتورهای جستجوی وب هستند. بستری بینظیر با تعداد سرچهای میلیاردی در روز! بازاریابی موتورهای جست و جو
برنامه بازاریابی یا بهتر بگوییم نداشتن طرح بازاریابی حکایت آن شعر معروف حافظ است که میگوید: «قطع این مرحله بی همرهی خضر مکن، ظلمات است بترس از خطر گمراهی»؛ واقعا
بازاریابی صادراتی یا export marketing چیست؟ در دنیای امروز، دسترسی تاجران به بازارهای جهانی نسبت به گذشته، پیشرفت بسیاری داشته و آنچه که در گذشته تنها برای کسب و کارهای
مشاغل خانگی پردرآمد تقریبا سوژه گفتگوی خیلی از خانومها در دورهمیها است، سوژهای که البته خیلی عملی نمیشود و در حد حرف باقی میماند! اما آنها که عمل کرده و
بازاریابی داده محور نوعی از بازاریابی است که استراتژیهای آن بر تحلیل دادهها استوار است. در این نوع بازاریابی، دادهها با تحلیل رفتار مشتری بدست میآیند و میتوان از آنها
قیف بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing Funnel یکی از اصطلاحات کاربردی و پر مصرف در دنیای بازاریابی و تبلیغات به ویژه در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. این مدل بازاریابی به
هنگامی که از تفاوت بازاریابی سنتی و مدرن سخن به میان میآید، ابتدا باید بدانیم که بازاریابی سنتی و مدرن چیست و بعد به بررسی تفاوتهای آنها میرسیم. در اطراف
قیف فروش در بازاریابی محتوایی یکی از تکنیکهایی پر اهمیتی است که امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به این نوع بازاریابی روی آوردهاند. چرا که با استفاده از
این روزها بازاریابی جزئی جدا نشدنی از فروش و ارائه محصول است. از گذشته تا کنون بازاریابی و تبلیغات نقش بسیار مهمی در بازار داشته است و امروزه نحوه ارائه
شاید وقتی از بازاریابی سنتی سخن بگوییم، خیلیها فکر کنند این روش دیگر منسوخ شده است؛ اما اینگونه نیست، در واقع سنتی بودن بازاریابی به معنی پدیدار شدن روشهای جدیدی