لیست مشاوران: مشاوره بیمه و قانون کار
میرمهدی موسوی
خدمات مالی، اداری و بیمه
سوابق و تجربیات مشاوره در زمینه های سرمایه گذاری و همچنین حقوقی سابقه فعالیت: کارشناس سرمایه گذاری معاونت امور اقتصادی (جذب و حمايت از سرمايه گذاری) استانداری البرز، مشاوره شرکت های ستاره فرازنما، فناوران الکتروموتور آريا، نويان انرژی برد کيان قشم کارگزار شرکت های صنعتی بهاران دامغان ، شرکت توسعه انديشه رايمون، توسعه تجارت ماهسان افروغ، گلدن الکترونيک ،مدیرعامل شرکت ايده مبتکر تاوا
اسداله زاده
خدمات مالی، اداری و بیمه
لیسانس و فوق لیسانس اقتصاد از دانشگاه دولتی شیراز- دکتری اقتصاد از دانشگاه آزاد شیراز -Mba بازارهای مالی و سرمایه از دانشگاه تهران- رئیس اعتبارات بانک مسکن- کارشناس مالی بانک مسکن-مدرس بانک مسکن-عضو کمیسیون نظام پیشنهادات بانک مسکن-پژوهشگر برتر بانک مسکن ۱۴۰۲- بازاریاب برتر بانک مسکن در سال ۱۳۹- معاون شعبه سردار جنگل بانک مسکن، سابقه بیش از ۱۰۰۰ ساعت دوره آموزشی بانکی، اعتباری و مالی-ارائه مشاوره به بانک مسکن جهت افزایش سهم بازار از سبد سپرده های بانکی- ارایه مشاوره به سازمان بهزیستی و کمیته امداد جهت طرح های توجیهی و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال-سابقه ارائه صدها ساعت مشاوره به اشخاص حقیقی و حقوقی-اعتبارسنجی اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه مشاوره های لازم جهت ارتقا رتبه اعتباری- تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها-ارایه مشاوره ویژه در زمینه تامین مالی بخش مسکن-ارائه انواع مشاوره جهت اخذ تسهیلات ، LC و خدمات بانکی.
یونس بنیادبیگی
روابط کاری و مسائل مرتبط با اداره کار و بیمه
مشاور امور اداری و انبارداری کارشناس منابع انسانی با بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه منابع انسانی در شرکت های خصوصی و دولتی؛ مسلط به امور جذب و استخدام، امور رفاهی پرسنل، محاسبه کارکرد و حقوق پرسنل و تنظیم قراردادهای کار و امور بیمه. توانمند در طراحی و تهیه سریع انواع فرم ها و نامه های اداری، قدرتمند در تنظیم استراتژی نظام منابع انسانی و پیاده سازی روش های مناسب آموزش پرسنل و پایش دایمی کارکنان از طریق طراحی آزمون های متنوع. مهارتها : اصول و فنون مذاکره، متقاعد سازی، انتخاب روش مناسب آموزش نیروهای انسانی، حل مساله و تصمیم گیری، سخن ورزی، تجزیه و تحلیل سیستم نظارت و بازرسی دوره ها، آشنایی و تسلط کامل بر قوانین کار و تامین اجتماعی ، تسلط کامل بر سیستم اتوماسیون اداری و نامه نگاری و کار با نرم افزارهای آفیس (وورد و اکسل) و چارتهای سازمانی.